Henkilökuvaus yrityksille

Toteutamme henkilökuvauksia yrityksenne toimitiloissa tai viihtyisällä, avaralla studiollamme Helsingin Kalasatamassa.

Hyvä henkilökuva imartelee sekä kuvattavaa että yrityksen brändiä. Henkilökuva edustaa yritystä aina ulospäin – tänä päivänä yhä useammin myös silloin, kun työntekijä liikkuu omissa ammatillisissa sosiaalisen median verkostoissaan. Siksi valokuvaamme aina ajan ja ajatuksen kanssa.

Joskus yksi hyvä henkilökuva riittää. Valitse siis edustuskuvaus, jos tarvitset vain yhden hyvän otoksen kustakin yrityksesi työntekijästä. Muihin kuvauspaketteihimme sisältyy enemmän erilaisia kuvia eri taustoilla. Laajempi henkilökuvaus palveleekin mainiosti esimerkiksi pienyrittäjää, joka haluaa käyttöönsä kerralla paketillisen laadukkaita, yrityksensä brändiä tukevia kuvia.

Varaa kuvaus

info@ihanaelamys.fi Voit varata ajan henkilökuvaukseen laittamalla meille sähköpostia info@ihanaelamys.fi tai soittamalla. Verkkopalvelustamme voit varata ajan yksittäisiin studiokuvauksiin. Huomaa, että sähköisessä ajanvarauskalenterissa näkyy vain osa vapaista ajoista. Jos haluat varata ajan miljöökuvaukselle tai itselle sopivaa aikaa ei löydy varauskalenterista, otathan meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, kiitos!

Toteutetaan yhdessä villit valokuvaideanne

Ehkä kuitenkin jotakin erikoisempaa? Jotakin ihan muuta, jotakin yllättävää tai taiteellista? Olet oikeassa paikassa!

Ota yhteyttä niin ideoidaan teille henkilökuvat tai brändikuvien kokonaisuus, joista teidät muistetaan.

Hinnat

Tässä mainitut hinnat ovat studiokuvauksen hintoja, mutta kuvaamme mielellämme myös miljöössä, esim. yrityksesi tiloissa tai vaikka ulkona. Miljöölisä 100€/kuvauspäivä. Kaikkiin kuvauksiin sisältyy valittujen kuvien kuvankäsittely. Halutessanne saatte kauttamme myös meikkaaja-kampaajan palvelut. Studiokuvauspaketit on varattavissa varauskalenterista. Miljöökuvaukset varataan aina sähköpostitse tai puhelimitse.Brändikuvaukset ja muut miljöökuvaukset voitte varata soittamalla tai sähköpostitse.

Edustuskuva / Profiilikuva
Joskus muutama hyvä henkilökuva riittää. Silloin valintasi on Edustuskuvaus tai Profiilikuvaus.

Edustuskuvaus 100 €
Edustuskuvaus sisältää kuvauksen, koevedokset (noin 10 otosta) ja yhden tulostuslaatuisen tiedoston. Edustuskuvauksessa kuvaamme vain yhdellä rajauksella, yleensä lähi- tai puolikuvia. Kuvauksen kesto on noin 10 minuuttia.

Profiilikuvaus 180 €
Profiilikuvaus sisältää kuvauksen, koevedokset (noin 20 otosta) ja 2 kpl tulostuslaatuisia tiedostoja. Profiilikuvauksessa kuvaamme yleensä vain lähi- tai puolikuvia. Kuvauksen kesto on noin 20 minuuttia.

 

Laajempi henkilökuvaus
Kun tarvitset monipuolisempaa kuvamateriaalia on valintasi Businessmuotokuvaus tai Ihana Business. Näissä laajemmissa henkilökuvauksissa kuvaamme enemmän erilaisia kuvia ja voimme käyttää eri taustoja. Nämä kuvaukset palvelevat mainiosti esimerkiksi pienyrittäjää, joka haluaa käyttöönsä kerralla paketillisen laadukkaita, yrityksensä brändiä tukevia kuvia. Autamme valitsemaan kuvista tarkoitukseesi sopivimmat.

Businessmuotokuvaus 295 €
Businessmuotokuvaus sisältää kuvauksen, koevedokset (noin 30 otosta) ja 3 kpl tulostuslaatuisia tiedostoja. Businessmuotokuvauksessa kuvaamme sekä kokokuvia, lähikuvia että puolikuvia. Kuvauksen kesto on noin 30 minuuttia.

Ihana Business 475 €
Ihana Business -kuvaus sisältää kuvauksen, koevedokset (noin 80 otosta) ja 5 kpl tulostuslaatuisia tiedostoja. Ihana Business -kuvauksessa kuvaamme monipuolisesti kokokuvia, lähikuvia ja puolikuvia. Voimme kuvata usealla taustalla ja korkeintaan kolmella eri vaatekerralla. Kuvauksen kesto on noin 1 tunti.

 

Brändikuvaus
Brändikuvauksissa kuvaamme käyttöönne pienen kuvapankin, jonka avulla rakennatte ja vahvistatte yrityksenne brändiä. Otamme kuvia esim. toimitiloistanne ja yritykseenne liittyvistä yksityiskohdista. Saatte käyttöönne tulostuslaatuisia tiedostoja täysin käyttöoikeuksin valitsemistanne kuvista.

Ihana Business plussa 800 €
Paketti sisältää kuvaussuunnittelun, kuvauksen, reilusti koevedoksia, 20 kpl valmiita kuvia, jotka soveltuvat erityisesti somekäyttöön. Voimme toteuttaa kuvaukset yrityksenne tiloissa tai yhdessä valitsemassamme miljöössä. Kuvauksen kesto on noin 2 tuntia. Kuvaukset voidaan toteuttaa studiollamme, yrityksenne tiloissa tai yhdessä valitsemassamme miljöössä.

Ihana Business kulta 1225 €
Paketti sisältää kuvaussuunnittelun, kuvauksen, reilusti koevedoksia, 40 kpl valmiita kuvia, jotka soveltuvat somekäyttöön ja esimerkiksi nettisivuille ja esitteisiin. Kuvauksen kesto on noin 3 tuntia. Kuvaukset voidaan toteuttaa studiollamme, yrityksenne tiloissa tai yhdessä valitsemassamme miljöössä.

Ihana Business timantti alkaen 2000 €
Räätälöidään yhdessä yrityksesi tarpeisiin sopiva kuvauspaketti. Kysy lisää soittamalla tai sähköpostitse!

 

Meikkaus- ja kampauspalvelut
Perusmeikkaus ja kampaus kuvauksen yhteydessä 100 €, 45 min

Glamourmeikki kuvauksen yhteydessä 150 €, 1,5 h
Kaksi tyyliä, meikkaus ja kampaus kuvauksen yhteydessä 200 €, 2 h
Kysy myös stailauksia!

Yrityskuvat – kuinka luoda vahva ja ammattimainen yritysilme

Yrityksen visuaalinen ilme on tärkeä osa sen brändiä ja viestintää. Vahva ja ammattimainen yritysilme voi auttaa erottumaan kilpailijoista, houkutella asiakkaita ja luoda luottamusta yrityksen toimintaan. Yksi keskeisimmistä elementeistä yrityksen visuaalisessa ilmeessä ovat yrityskuvat. Yrityskuvilla tarkoitetaan kuvia, jotka edustavat yritystä sen markkinoinnissa, verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja muussa viestinnässä, ja kuvat voivat olla esimerkiksi kuvia henkilöstöstä. Huolellisesti toteutetut kuvaukset tuottavatkin yritykselle arvoa.

Kuinka sitten luoda vahva ja ammattimainen yritysilme kuvien avulla? Tärkeintä on ensin määritellä yritykselle sopiva visuaalinen tyyli. Tämän tulisi heijastaa yrityksen arvoja, identiteettiä sekä kohderyhmän odotuksia. Jos kyseessä on esimerkiksi nuorekas ja trendikäs brändi, voi visuaalinen ilme olla värikäs ja rohkea. Toisaalta jos kyseessä on yritys, joka edustaa perinteisempiä arvoja, voi hillittympi ja klassisempi tyyli olla sopiva valinta.

Kun tyyli on määritelty, se tulisi ottaa huomioon kaikissa yrityksen kuvissa. Yhtenäinen ilme luo ammattimaisuutta ja auttaa brändin tunnistettavuudessa. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kaikissa kuvissa käytetään samanlaista värimaailmaa, valaistusta ja sommittelua. Kuvien tunnelman tulisi olla linjassa yrityksen viestinnän kanssa.

Ammattitaitoinen valokuvaaja auttaa luomaan korkealaatuisia ja houkuttelevia kuvia, jotka vetoavat asiakkaisiin. Huolellisesti suunnitellut ja toteutetut kuvat herättävät mielenkiintoa ja voivat osaltaan vaikuttaa yhteistyö- tai ostopäätöksiin. Lisäksi on tärkeää muistaa päivittää yrityskuvia säännöllisesti. Vanhentuneet tai epäsopivat kuvat voivat heikentää yrityksen imagoa ja uskottavuutta.

Yrityskuvien avulla voidaan siis luoda vahva ja ammattimainen yritysilme, joka tukee yrityksen brändiä ja viestintää. Huolellisesti suunnitellut ja toteutetut kuvat voivat erottaa yrityksen kilpailijoista, houkutella asiakkaita ja luoda luottamusta yrityksen toimintaan. Yhtenäinen visuaalinen ilme sekä laadukkaat ja ajankohtaiset kuvat ovat avainasemassa tässä prosessissa.

Henkilöstökuvaus ja sen merkitys yritykselle

Brändi voi perustua moniin eri elementteihin, kuten visuaaliseen ilmeeseen, viestintään ja henkilöstön osaamiseen. Henkilöstökuvauksella on suuri merkitys yrityksen brändin rakentamisessa. Se antaa kasvot yritykselle ja auttaa luomaan läheisemmän suhteen asiakkaisiin. Henkilöstökuvat voivat välittää yrityksen arvoja ja kulttuuria sekä näyttää työntekijät ammattitaitoisina ja luotettavina asiantuntijoina omalla alallaan. Hyvin toteutetut henkilöstökuvat voivat auttaa luomaan luottamuksen tunnetta sekä viestimään asiantuntijuudesta. Ne voivat myös auttaa yritystä erottumaan kilpailijoista. Kun yritys esittelee työntekijänsä ammattimaisesti otetuissa valokuvissa, se voi herättää kiinnostusta ja erottua massasta. Hyvin toteutetut henkilöstökuvat auttavat osaltaan rakentamaan positiivista mielikuvaa yrityksestä ja sen työntekijöistä.

On tärkeää huomata, että hyvin toteutettujen henkilöstökuvien merkitys brändin rakentamisessa ei rajoitu vain ulkoiseen viestintään. Ne voivat myös vaikuttaa sisälle päin organisaatioon, vahvistaen yhteenkuuluvuuden tunnetta ja luoden positiivisen ilmapiirin. Mahdollisuus nähdä omat kuvansa yrityksen verkkosivuilla tai markkinointimateriaaleissa voi lisätä motivaatiota ja sitoutumista työhön.

Henkilöstövalokuvat voivat vaikuttaa merkittävästi myös työnantajamielikuvaan. Kun potentiaaliset työntekijät tutustuvat yrityksen verkkosivuihin tai sosiaalisen median profiiliin, he usein kiinnittävät huomiota myös henkilöstökuviin sekä niiden laatuun. Laadukkaat ja ammattimaiset henkilöstökuvat antavat positiivisen ensivaikutelman yrityksestä. Ne viestivät siitä, että yritys panostaa työntekijöidensä esittelyyn ja arvostaa heitä. Hyvin toteutetut kuvat luovat luottamusta ja herättävät kiinnostusta potentiaalisissa työnhakijoissa.

Lisäksi henkilöstökuvilla voidaan välittää yrityksen arvoja ja kulttuuria. Esimerkiksi rentoon ja innovatiiviseen ilmapiiriin pyrkivä yritys voi valita kuvia, joissa työntekijät ovat rennosti pukeutuneita ja hymyileviä. Toisaalta, vakavampaa ja perinteisempää yrityskulttuuria edustava organisaatio voi haluta kuvata työntekijät asiallisemmissa pukeutumisissa. Laadukkaat ja monipuoliset kuvat voivat houkutella potentiaalisia hakijoita ja viestiä yrityksen arvoista ja kulttuurista. On tärkeää panostaa henkilöstökuvien laatuun, jotta ne tukevat positiivista työnantajamielikuvaa.

Henkilöstökuvien hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa ja rekrytoinnissa

Sosiaalinen media on vakiinnuttanut paikkansa modernin rekrytoinnin ja henkilöstömarkkinoinnin työkaluna. Yksi tehokas tapa herättää kiinnostusta potentiaalisissa työnhakijoissa ja rakentaa yrityksen brändiä on hyödyntää henkilöstökuvia.

Henkilöstökuvat tarjoavat mahdollisuuden tuoda yrityksen arkea ja kulttuuria esiin. Ne auttavat luomaan läpinäkyvyyttä organisaation toimintaan ja antavat kasvot yritykselle. Tämä puolestaan auttaa luomaan luottamusta – potentiaaliset hakijat näkevät millaisia ihmisiä yrityksessä työskentelee ja millainen ilmapiiri siellä vallitsee.

Henkilöstökuvien avulla voidaan myös kertoa tarinoita. Kuvien yhteydessä voi esimerkiksi jakaa lyhyitä haastatteluja tai tarinoita siitä, miten tietyt työntekijät ovat edenneet urallaan kyseisessä yrityksessä. Tällaiset tarinat voivat inspiroida muita hakijoita ja auttaa heitä hahmottamaan millaisia mahdollisuuksia heillä voisi olla tulevaisuudessa.

Lisäksi henkilöstökuvien avulla voidaan rakentaa positiivista brändi-imagoa. Kun ihmiset näkevät kuvia onnellisista ja tyytyväisistä työntekijöistä, heidän mielikuva yrityksestä paranee. Tämä voi houkutella potentiaalisia hakijoita ja saada heidät kiinnostumaan yrityksen tarjoamista mahdollisuuksista.

Otathan meihin rohkeasti yhteyttä, niin löydetään juuri teille sopiva ratkaisu tai varaa aika kuvauksiin verkkosivuiltamme. Toteutetaan kuvaukset studiollamme Helsingin Kalasatamassa, lopputuloksena yrityksellenne sopivia laadukkaita henkilöstö- ja yrityskuvia.